2013年6月14日 星期五

炒薯絲

 

炒薯絲呢個菜,聽就聽得多,但整就第一次,原因係功夫多又怕三位寶貝唔鍾意食,不過好多人都話好好味又爽口,噤就試下炒,嘩......簡直喜出望外,連平時唔食薯仔嘅大小姐都話好味,又甜又爽,呢次測試成功咗喇〜〜〜

《炒薯絲》食譜

材料:
薯仔 2
1 (切絲)
蒜頭 2 (切片)

調味料(埋獻):
鹽 適量 (用作開鹽水用)
雞粉 適量
砂糖 適量
胡椒粉 適量

做法:
1) 先把薯仔去皮切薄片再切成幼絲,盡量切成厚薄一致,然後炒出來的薯絲才不會過軟或過硬。
2) 然後把切好的薯絲浸水及沖水,要沖浸至小2-3次,目的是把薯仔的澱粉質去掉。
3) 炒前再把薯絲浸在加入鹽的水中,鹽水一定要蓋過薯絲,記得一定要試試鹽水的味道不可太鹹,味道適中已經可以,當見到薯絲開始軟身就要把水倒掉,之後把薯絲瀝乾水份才可炒。
4) 燒熱鑊下油放入蒜片及薑絲爆香,之後加入薯絲一起快炒至全熟。
5) 再加入調味雞粉,砂糖,胡椒粉兜勻,即成。 

入廚小貼士 :
*可跟個人喜愛加入其他配菜一同炒,例如:唐芹,火腿,雞絲.............